Φόρμα RMA
Συχνές ερωτήσεις
Πότε δεν καλύπτουμε την αντικατάσταση-επισκευή
Τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση.
Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.
Πότε θα πάρω τα χρήματα μου
Η εταιρεία αφού επιβεβαιώσει την κατάσταση του προϊόντος θα επιστρέψει στον πελάτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος εντος 30 ημερών. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να κοινοποιήσει το γεγονός αυτό και να έρθει σε συνεννόηση με την εταιρεία μας.
Ποιός επιβαρύνεται τα μεταφορικά
Τα μεταφορικά σε επιβαρύνουν τον πελάτη. Στην περίπτωση αντικατάστασης ελλατωματικού προϊόντος επιβαρύνουν την kitchen-chef.gr
Γίνεται επιστροφή στο κατάστημα
Μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας στο κατάστημα για να μην επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά της επιστροφής αφού συμπληρώσετε την φόρμα RMA.
Φόρμα RMA
Συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο.